קידום בגוגל

קידום בגוגל איך הכל בעצם עובד?

ישנן שיטות שונות ורבים אומרים שהם יודעים בדיוק איך גוגל פועל אך עד כה לא באמת ידוע איך הדבר מתבצע ומהן השיטות המדויקות לקידום בגוגל, מה שכן בטוח הוא מספר הנחיות בודדות שגוגל עצמו נתן כדי לעזור לבעלי אתרים רציניים להגיע לתוצאות טובות במנוע החיפוש שלהם. חברת גוגל פועלת כבר מספר רב של שנים תוך כדי עדכון מתמיד של האלגוריתם שבאמצעותו עובד מנוע החיפוש שלהם. כמו מעגל שנמשך ונמשך מקדמים מגלים מהן השיטות הטובות ביותר לקדם בגוגל והם מנגד בגוגל משנים את החוקים כדי לאפשר צורה מיטבית יותר של חיפוש.
 
seo web
 

 
הבסיס של גוגל

הבסיס של גוגל לכל בונה אתר הוא שאין צורך לקדם, הם טוענים שאם האתר שלך פונה בצורה מיטבית כלפי הלקוח והוא מעניין אותו אתה כבר תעלה לבד. הדבר אינו נכון כלל כיוון שחברות רבות יודעות כיצד לקדם אתרים וכך אתרים שלא עומדים בקצב הקידום גם אם יהיו רלוונטיים ככל האפשר לא יזכו להיחשף לקהל לקוחותיהם. קידום בגוגל הוא לא דבר טריוויאלי ואם לא יודעים לעשות אותו כשורה עלולים לפגוע בדירוג אתרכם או פשוט לעבוד לשווא ולבזבז זמן.
גוגל נעזר ברובוטים שסורקים את הרשת כל הזמן, הם עוברים בין כל האתרים ומכסים את כל הרשת הם עוברים מקישור לקישור וסופרים את מספר הפעמים שבהם הם חוזרים לאותו האתר מאתרים אחרים. המטווחים העיקריים בסיפור הם הלינקים, הם מראים לגוגל איזה "חוטים" קיימים בין האתרים ברחבי הרשת וכלל שלאתר יש יותר חוטים הפונים אליו הוא יותר רלוונטי לתחום. ככל שיש יותר לינקים האתר נראה בעייני גוגל כיותר רלוונטי וכך הוא ידרג אותך גבוהה יותר.
כדי שקידום בגוגל יהיה איכותי ככל האפשר צריך לפזר את הלינקים בכמויות גדולות ובאתרים עם לינקים רבים על נושאים שונים ומגוונים, כך גוגל יראה שהם אתרים חשובים המדברים על נושאים רבים וייתן לזה חשיבות רבה יותר. גם מספר הלינקים באתר קובע ככל שיהיו לכם יותר לינקים באותו האתר בתדירות יותר גבוהה הדבר ייחשב כמשמעותי יותר וכי אתרכם חשוב מאוד בתחום העיסוק שלכם.
לינקים הוא הדבר המרכזי בקידום אתרים, בין אם מדובר באתר בשפה שונה הוא מתחום שלא ישירות קשור לתחום שאותו אתם מקדמים גוגל תמיד ימצא קשר וככל שיהיה לכם יותר לינקים כך האתר שלכם יעלה מהר יותר. דוגמה טובה לכך היא הפצת לינקים באתרים בחו"ל הדבר עובד בצורה טובה ורבים מהמקדים מפיצים לינקים של האתרים שלהם באתרים שכאלה. עבודת החיפוש אחרי אתרים כאלה אולי רבה יותר אך התוצאות והסיפוק שווים את זה.


פרסום מול קידום

איך שלא נסתכל על זה גוגל תופס מקום מרכזי בחיינו, אנו פונים אליו עם כל שאלה וקל להשתמש בו כדי למצוא את מה שאנחנו צריכים בדרך המהירה ביותר. כדי להצליח היום בתור עסק או בעל מקצוע הכרחי לעבור קידום בגוגל, הפרסום הוא בגודל כלל ארצי והפגיעה בלקוחות רלוונטיים היא גבוהה בגלל שאילתות החיפוש. אך מלבד שיטת הקידום בגוגל ניתן גם לפרסם בגוגל באופן מומן וכך גם להשתמש בכלי הפרסום הישיר של גוגל.
הבעיה העיקרית בקידום ממון בגוגל הוא שאין לכם הבטחה לדבר בלבד לשלם סכומים גבוהים של כסף תמורת רווח מועט. קידום בגוגל רגיל מתבצע באופן אורגני וממקם אתכם במקומות הגבוהים בשאילתות החיפוש. בקידום ממומן גוגל שמה אתכם במקומות המיועדים לפרסומות, דבר שמלכתחילה גורם לרבים לפקפק באמינות של הקשר שלכם לשאילתת החיפוש ששאלו ומלבד זאת אתם משלמים על כל כניסה לאתר שלכם מהמודעה. אתם תשלמו אלפי שקלים בחודש ולאחר שתסיימו את תקופת הקידום לא תגיעו לשום תוצאה משמעותית בשונה מהקידום האורגני בו התוצאות יישארו ויעזור לכם רק להתקדם בעתיד.

כלים לבדיקת אתר אינטרנט

 
  1.  google analytics בדיקת תנועה לאתר ( כמות משתמשים, גולשים בזמן אמת ולפי תאריכים ) 
  2. google webmaster בדיקת הגדרות האתר ( שגיאות, ביטויים אורגניים, מפת אתר, תיקונים נדרשים )
  3. google plus + הרשת החברתית של גוגל לשיתוף ומעקב אחר חברים ועסקים
  4. google my business מעקב ביצועים אחר העסק שלך במפות גוגל
  5. בדיקת מהירות אתר - אחד הפרמטרים החשובים הוא מהירות האתר שלך בסלולר ובמחשב
קידום אתרים
קידום אתרים
תפריט דף הבית טלפון