​​​​​​​3 דברים שעסק לא יכול להרשות לעצמו לוותר עליהם

 
ארגונים ועסקים רבים מוצאים את עצמם ניצבים מול רפי דרישות ההולכים ונעשים גבוהים יותר בכל פעם, בנוגע למה שנדרש מהם על מנת לקיים פעילות שוטפת. לעיתים, מקורן של הדרישות הללו הן התפתחויות טכנולוגיות תכופות, במקרים אחרים - תכתיבים ומגמות שמקורם בתחום העיסוק של הארגון וניסיון ליישר קו עם המתחרים, במקרים נוספים - בדרישות הגוברות והולכות של הלקוחות (שעליהם, אנחנו כולנו מסכימים, נשענת פעילותו של בית העסק או הארגון). כך או אחרת, מוצא את עצמו הארגון מביט ברשימה גדלה והולכת של אלמנטים שהם Must! לפעילותו, ובלעדיהם, הא עשוי למצוא את עצמו מאבד לקוחות, מדדה הרחק מאחורי מתחריו ומגדיל את הפער בכל יום. אם כך, מהן ה-Must האמיתי של ארגונים? מהם שלושה הדברים שאף בית עסק איננו יכול להתקיים בלעדיהם (מלבד, כמובן, לקוחות ועובדים)?


שירותי ענן על כל גווניהם וההיצע שלהם

שירותי ענן הביאו איתם יתרונות רבים לעסקים וארגונים קטנים, למרות, שבתחילה נתפשו בעיני הציבור כמשהו שמיועד אך ורק לעסקים מרובי-סניפים, או לכאלה המעסיקים אנשי שירות ואנשי מכירות מהשטח (כלומר, לרוב, ארגונים בינוניים או גדולים). החיסכון הנלווה לכל תצורה של שירותי ענן (בין אם מדובר ב-SaaS, PaaS, IaaS, DaaS וכן הלאה) הוא דווקא זה שאמור לעניין את הארגונים הקטנים יותר, מכיוון שעבורם הוא משמעותי יותר. הגיוני לגמרי - החיסכון הנובע מתשלום עבור חבילות שירות, ולא עבור רכישת המשאבים, תחזוקתם, תפעולם ואחריות להם, אקוטי הרבה יותר לארגון שתקציבו מצומצם ודחוק.

אתר עסקי מכל סוג שהוא

אם הזכרנו קודם את הלקוחות, אתר הוא נגזרת מובהקת וישירה של הצורך בתקשורת ובפניה אל לקוחות קיימים או פוטנציאליים. גם אם אין המדובר באתר מכירות אונליין, לאתר ישנה חשיבות מרובה בתדמית אותה מגבש הגוף העסקי בעיני הציבור. נכון, לקוחות מחפשים כתובת "פיזית" גם כשהם גולשים באתר, כדי לדעת שהעסק "קיים" במציאות ולא רק בווירטואליה, אבל, כיום, ארגונים או עסקים שאינם מקימים ומתחזקים בקפידה לפחות אתר אחד שלהם, נתפשים כמיושנים וכלא רלוונטיים עבור מרבית הלקוחות.

מערכת מחשוב מהימנה ותמיכה בה

זוהי עובדה ידועה כי פעילותם של עסקים וארגונים מתבססת כיום על מחשבים, המידע שהם יוצרים ומאחסנים והתקשורת ביניהם. כלומר, מערכת המחשוב משמשת כלי עבודה חיוני, ולכן, יש להתייחס אליה כאל כל כלי עבודה אחר - לבחור אותה בקפידה, תוך התייחסות להתאמתה לצרכי הארגון, לתחזק אותה באופן שוטף, מקצועי וקבוע, לא להעלים עין מתקלה "קטנטנה", אלא לטפל בה לפני שהיא הופכת לבעיה משמעותית וכד'. כאן, נמצאים הארגונים הקטנים בנחיתות מול ארגונים גדולים, שלרשותם עומד התקציב לרכישת מערכות מחשוב יקרות, כוח האדם הנדרש לצורך תחזוקה ועדכונים ואלמנטים נוספים, בהם אין הארגון הקטן משופע. עם זאת, מדובר ב- Must! רציני, שבלעדיו כיום, לשום גוף עסקי אין יכולת לתפקד ואין לו זכות קיום, במציאות העסקית הלוחמנית של ימינו.
 

קידום אתרים
קידום אתרים
תפריט דף הבית טלפון