איך ליצור פוסטר איכותי ולפרסם את העסק
פוסטרים הם אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם את החברה שלך. הפוסטרים הטובים ביותר מושכים את העין, בלתי נשכחים וקלים לקריאה. בנוסף פוסטר מציג כרזה מאוד גדולה שיהיה קשה לפספס אותה מה שיאפשר לכם להגיע לקהל יעד יותר גדול.
איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?
יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
מה זה פוסטר/כרזה?
פוסטר הוא סוג של אמנות חזותית המורכבת בדרך כלל מאלמנטים טקסטואליים, גרפיים ו/או ציוריים. המילה פוסטר נובעת מהמילה הלטינית "פפירוס" שמשמעותה "נייר". אמן שמעצב פוסטרים עשוי להיקרא מעצב פוסטרים או אמן פוסטרים.
פוסטר הוא גיליון נייר גדול או לוח המשמש להצגת מידע או לפרסום אירוע, מוצר וכו'. פוסטרים נוצרים בדרך כלל למטרות פרסום, אך ניתן להשתמש בהם גם למטרות שונות כמו שיווק במדיה חברתית, עיצוב אלבומים ואפילו קידום עצמי של אמנים.
פוסטרים מורכבים בדרך כלל מטקסט, גרפיקה ותמונות הפועלות יחד כדי להעביר מסר ופוסטר הוא דרך מצוינת לקדם את החברה שלך ואת שירותיה. פוסטר מעוצב ועשוי היטב יכול למשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלך וייראה טוב בכל חלל.
פוסטרים יכולים להיות צורה יעילה של פרסומת מכיוון שהם בדרך כלל ממוקמים במקומות תנועה גבוהים שבהם אנשים יראו אותם במשך זמן רב. עם זאת, הם אינם דורשים מאמץ רב מצד הצופה כדי להבין למה הם מתכוונים.
הכרזה בדרך כלל תוצג בצורה בולטת במקומות ציבוריים, כמו בצד הבתים, על שלטי חוצות ברחובות או בחלונות של חנויות וזאת בהתאם לגודל הפוסטר שנבחר כפי שנציין בהמשך.
גדלי פוסטרים נפוצים
גודל הפוסטר הוא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון לא רק עבור היבטי העיצוב אלא גם עבור הקהל.
בעת קביעת גודל הפוסטר הסטנדרטי, מעצבים חייבים לקחת בחשבון את הקהל, את סוג העיצוב שהם הולכים ליצור, את המיקום שבו יוצג הפוסטר והכי חשוב את גודל הפוסטר על מנת להתאים את גדלי הפונטים בצורה כזאת שיהיה ניתן לקרוא אותם ללא בעיה.
גודל הפוסטר יכול להיות 29.7 על 42 ס"מ שזה גודל A3, הוא יכול להיות בגודל 42 על 59.4 ס"מ שזה גודל A2, הוא יכול להיות בגודל 54.9 על 84.1 ס"מ שזה גודל A0 והוא יכול להיות בגודל של בניין שלהם בהתאם לצרכים של העסק ולמקום שבו הוא הולך להופיע.
גודל הוא הגודל הסטנדרטי לפוסטרים באירופה, אסיה ואפריקה. אם אתם מדפיסים הרבה פוסטרים בבת אחת, כדאי לזכור את גודל הפוסטר כדי שיהיה קל יותר למצוא עבורם מסגרת. גם בארץ גודל זה נפוץ בגלל שמדובר באופן יחסי על פוסטר קטן וזול לעומת פוסטרים בממדים גדולים יותר שיכולים לעלות אלפי שקלים לכל פוסטר.
למי שעדיין לא יודע מה זה גודל A3 מדובר על עמוד A4 כפול. זאת אומרת שאם תחברו 2 עמודים בבית עם דפים של מדפסת ביתית תקבלו את הגודל של עמוד A3.
איך ליצור פוסטר איכותי?
הדבר החשוב ביותר בכל הנוגע לעיצוב פוסטרים הוא למצוא את האיזון בין אסתטיקה למידע כך ששניהם יעבדו יחד כדי להעביר ביעילות את המסר שאתה רוצה לשלוח.
אחד המפתחות העיקריים לעיצוב פוסטר טוב הוא הפשטות. אנשים בדרך כלל רואים פוסטרים רק לכמה שניות. לכן אתם רוצים לשמור את זה פשוט ולא להגזים בטקסט או בתמונות.
כאשר אנחנו יוצרים פוסטרים נצטרך לקחת בחשבון כמה אלמנטים שונים שיסייעו להפוך אותו לאיכותי ומצליח ובכך יביעו יותר תנועה לעסק.
האלמנט החשוב ביותר הוא ליצור כרזה שתמשוך את העין של העובר ושם ברחוב או במקום שבו פרסמתם את הפוסטר. ברגע שהצלחתם למשוך את העין של הצופה כבר השגתם את המטרה הראשונה.
הדבר השני שצריך לקחת בחשבון זה שהמסר צריך להיות ברור וקל להבנה מבלי יותר מידי להתחכם. אנחנו רוצים לאפשר לצופה להבין מה אנחנו מציעים ומה הוא צריך לעשות על מנת לקבל את ההצעה שלנו.
הדבר השלישי והחשוב ביותר הוא להבין מה גודל הפוסטר ומאיזה מרחק הולכים לצפות בו על מנת ליצור בצורה חכמה ונכונה את גדלי הפונטים והטקסט שיופיע בפוסטר. כאשר גודל הפונטים לא מספיק גדול אז הצופה לא יוכל לראות לקרוא את הטקסט באופן מדויק והפוסטר יהפוך לפחות אפקטיבי.
איך מדפיסים פוסטרים
הדפסת פוסטרים היא צורת אמנות שניתן להשתמש בה בדרכים רבות ושונות. הוא שימש למטרות שונות, החל מתמונות סטילס ועד לקמפיינים פוליטיים. פוסטרים הם דרך פרסום זולה ויעילה והם קיימים כבר הרבה זמן.
זה יכול להיות עשוי מנייר או בד ולפעמים ויניל עם גרפיקה מודפסת עליו. פוסטרים עשויים להיווצר מסיבות אמנותיות או כדי למשוך תשומת לב למטרה או אירוע ציבורי כגון תערוכת אמנות או קמפיין מידע ממשלתי.
מאמר זה נכתב ופורסם על ידי אתר Sizes המציג גדלים של עבודות גרפיות למעצבים וגרפיקאים.